----------- przeczytaj i usuń -------------
Zbierz pytania, które najczęściej zadają klieci i zamieść je na tej stronie wraz z odpowiedziami. Pozwoli to zminimalizować liczbę maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w Twoim sklepie. Dostarczając klientom odpowiedzi na powtarzające się pytania, będziesz mógł skoncentrować się wyłącznie na sprzedaży.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi
---------------------------------------------------
Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Tak, wysyłamy zamówienia za granicę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Podczas składania zamówienia wybierzesz kraj dostawy oraz metodę dostawy dostępną w tym kraju. Dostawa realizowana jest kurierem DPD.
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.